Cover

ADA MASALAH TAK?

ATAU NAK TAMBAH SAIZ?

Jom Tengok Tanda-tanda Masalah Lelaki

Ramai orang lelaki yang menghubungi kami tidak mengetahui secara spesifik kemungkinan punca yang mereka hadapi. Ini menggambarkan mereka tidak ambil endah berkaitan dengan kesihatan mereka sendiri.

  1. Kurang tegang atau kurang keras berbanding yang dulu
  2. Ada masa boleh tegang, ada masa langsung tak boleh tegang
  3. Kehilangan upaya kekal untuk tegang
  4. Tidak dapat bertahan lama semasa hubungan badan dengan perempuan
  5. Kurang keinginan nafsu dengan perempuan
  6. Saiz yang kecil dan tidak memberi nikmat
  7. Cepat pancut
  8. Nafsu berkurangan akibat faktor usia
  9. Badan mudah cepat penat dan lesu
  10. Lambat terangsang walaupun dibelai

Adakah anda mempunyai tanda-tanda seperti di atas? Kalau ada, jangan tunggu2 lama. Mengikut rekod yang kami ada, hampir kesemua kes mati pucuk, berlaku secara tiba-tiba. Iaitu mula-mula sudah ada tanda-tanda, tetapi dibiarkan tanpa dirawat.

Apabila ini berlaku, ada kemungkinan usaha untuk merawat akan menjadi lebih sukar walaupun peratus kejayaan pemulihan tetap tinggi pada kadar 90%.

 

KAMI MEMPERKENALKAN PRODUK BAGI PENYELESAIAN MASALAH ANDA

Qure S-Sence

Produk berasaskan minyak tumbuhan dan herba terpilih Asia untuk memulihkan sel-sel  dan urat-urat zakar. Ia Juga berfungsi untuk menambah saiz. Sangat sesuai untuk merawat masalah bagi yang lemah zakar, kuat onani dan zakar kurang saiz. Produk kami tidak guna minyak haiwan, berbau menarik dan boleh dibawa sembahyang.

Qure B-Gers

Produk berasaskan herba terplilih Asia. Qure B-gers sesuai untuk lelaki yang mengalami penurunan nafsu akibat dari berkurangnya hormon badan.Ia Juga berfungsi untuk melancarkan perjalanan darah. Produk kami tidak menggunakan dadah atau bahan sintetik.

Qure D-Lay

Jika anda mengalami masalah pancutan pra-matang, atau memerlukan masa permainan yang lebih lama, maka Qure D-Lay sangat sesuai untuk anda. Ia mengurangkan rasa ngilu lalu membenarkan anda untuk berjuang lebih lama. Hanya sapukan di kepala zakar atau untuk lebih lama, sapukan sekali di semua bahagian sensitif.

5 TAHUN MATI, HIDUP SEMULA

Qure Testi A 450x711 Query 5 Tahun

* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu

MALAS URUT PUN TAMBAH SAIZ

Qure-Panjang-Testi

* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu

ANTARA PUNCA MASALAH INI

Punca masalah lemah tenaga batin mungkin disebabkan oleh penyakit kesihatan asas, komplikasi daripada pembedahan, kesan sampingan ubatan tertentu, faktor gaya hidup dan faktor psikologi. Ereksi melibatkan otak, saraf, hormon dan saluran darah. Apa saja yang  mengganggu fungsi normal otak, saraf, hormon dan saluran darah boleh membawa kepada masalah untuk ereksi.Apabila seorang lelaki menjadi teruja (terangsang), otak akan menghantar isyarat ke zakar melalui saraf. Saraf meningkatkan aliran darah ke zakar, menyebabkan tisu berkembang dan mengeras. Oleh itu, apa saja  yang mengganggu sistem saraf atau peredaran darah boleh membawa kepada lemah tenaga batin.

APA YANG DIKATAKAN LEMAH TENAGA BATIN?

Ramai yang menghubungi dan bertanyakan pelbagai isu yang berkaitan dengan lemah tenaga batin, mati pucuk, erectile disfunction dan sebagainya.Ia juga termasuk tentang kurang nafsu dan cepat pancut. Kami dapati hampir 80% mereka yang bertanya, tidak mengetahui perkara asas yang berkaitan dengan isu ini.

 Mati pucuk itu ialah terma biasa yang digunakan untuk keadaan di mana zakar lelaki tidak dapat mengeras seperti kebiasaan. Ia mungkin separuh keras, ada kala keras, ada kala tidak keras, dan ada kalanya memang tidak mempunyai upaya untuk mengeras. Dalam erti kata lain,mati pucuk boleh dikatakan sebagai  zakar hilang keupayaan untuk mengeras. Iaitu tidak boleh mengeras walaupun sedikit.Manakala, lemah zakar boleh dirujuk kepada keadaan di mana zakar tak cukup keras atau ada masa keras dan ada masa kurang keras.

Satu lagi ialah berkaitan dengan kurang nafsu dan kurangnya hormon berkaitan. Hormon ini sangat penting kerana ia berupaya untuk memastikan otak memberi arahan dengan sempurna agar darah dapat dipam ke zakar dengan cukup supaya ia boleh menegang dengan maksimum.

Ambil maklum bahawa keadaan ini tidak berlaku hanya pada lelaki yang sudah berumur. Kami mendapat banyak pertanyaan dari lelaki yang berumur lingkungan 20an dan belum berkahwin. Senang kata, masalah ini tidak mengira umur. Maka jangan berfikir "aku muda lagi". Ia tidak mengira peringkat umur.

MASALAH INI BOLEH BERLAKU TANPA MENGIRA UMUR!

Jangan Risau, Jangan Gundah Gulana, QURE S-SENCE Ada Untuk Selamatkan Anda!

ubat mati pucuk dari qure

QURE S-SENCE - MANTAP LELAKI MASA KINI

Ramuan QURE S-SENCE telah digunakan oleh ramai lelaki dari Sabah hingga ke Perlis. Malahan mendapat permintaan dari Singapura, Brunei dan Indonesia. Apa yang lebih menarik? Perempuan juga tidak segan beli untuk lelaki mereka.

APA BAGUSNYA QURE S-SENCE?

APAKAH FUNGSI QURE S-SENCE?

Fungsi Qure S-Sence yang utama ialah memulihkan zakar yang lemah, tidak bermaya atau mati pucuk. Ini dapat dibantu dengan memulihkan semula sel-sel yang lemah dan melancarkan perjalanan darah dalam urat. Antara sebab berlaku sel-sel lemah ni pelbagai, antaranya disebabkan oleh kekerapan onani, perlakuan ganas semasa hubungan badan, saluran darah yang bermasalah seperti menyempit. Salah satu punca utama kelemahana zakar ialah yang berkaitan dengan sel-sel itu sendiri.

ADAKAH IA SESUAI UNTUK MATI PUCUK?

Mati pucuk boleh dirujuk sebagai kehilangan upaya untuk zakar menegang atau mengeras secara keseluruhan. Qure S-Sence masih lagi dapat membantu masalah ini, tetapi kebiasaannya mengambil masa yang lebih lama berbanding dengan lelaki yang mempunyai hanya masalah lemah. Tetapi mengikut maklum balas dari pengguna ramuan Qure- S-Sence, mati pucuk masih boleh dirawat dengan urutan yang betul. Kami akan berikan cara urutnya.

SAYA ADA PENYAKIT LAIN, BAGAIMANA?

Jika anda ada penyakit kencing manis, sila pastikan bacaan gula dalam lingkungan 6 atau 7. Kerana zakar memerlukan pengaliran darah yang baik untuk membekalkan oksigen. Begitu juga dengan penyakit lain seperti darah tinggi, ianya mestilah stabil. Dalam kata mudah, mana-mana penyakit yang menjadi punca utama, mestilah juga diberikan rawatan.

Sebagai contoh jika anda ada masalah tulang belakang, dan saraf tidak berfungsi dengan baik, carilah rawatan sama ada berjumpa dengan chiropractor atau tukang urut yang mampu memulihkan semula masalah tulang belakang.

APAKAH KAEDAH YANG SESUAI?

Pancitkan Qure S-Sence secukup rasa ke zakar, kemudian urut dari bawah testikel hingga ke kepala, tanpa tekanan yang kuat. Lakukan sehala sahaja. Buat di sebelah pagi dan malam, sekitar 5 - 10 minit. Disyorkan supaya minyak kering sendiri. Jika malas boleh hanya dengan sapu minyak, tetapi hasilnya kurang sedikit berbanding dengan urut.

APAKAH RAMUAN QURE S-SENCE?

Dihasilkan KHAS Dengan Formula: * Perubatan homeopathy * Herba terpilih * Minyak Zaitun * Minyak kelapa dara

BERAPA LAMA KESAN AKAN TIMBUL?

Badan manusia berbeza dan mengikut tahap masalah masing-masing. Ada yang cepat, ada yang lambat sedikit. Boleh whatsapp kami untuk bertanya bab ini. Bagi yang mempunyai penyakit seperti kencing manis, anda disyorkan untuk mengawal bacaan serendah yang boleh.

BOLEHKAH DIGUNAKAN SEMASA BERSAMA PASANGAN?

Jika digunakan untuk hubungan badan, Qure S-Sence boleh digunakan sekali, Seeloknya dibersihkan dulu dengan basuh dengan sedikit sabun.

BERAPA LAMA PERLU GUNA?

Selama mana yang anda mahu. Jika hanya untuk memulihkan masalah, boleh berhenti apabila telah sembuh dan sesekali gunakan semula untuk memelihara kesihatan. Tetapi jika digunakan untuk menambah saiz, gunalah sehingga saiz yang anda hajatkan tercapai.

BOLEH TAMBAH SAIZ?

Boleh bantu untuk tambah saiz jika digunakan secara konsisten. Kebiasaannya penggunaan sebotol boleh memberikan kesan yang ketara. Untuk mendapat saiz yang dihajat, perlu guna sehingga saiz yang diinginkan tercapai.

ATAU SMS/WHATSAPP "QURE" KE 016-7350466

JANGAN CALL... TIADA PANGGILAN YANG DIANGKAT

BAGAIMANA RAMUAN QURE S-SENCE TELAH MEMBANTU RAMAI LELAKI

Ini adalah realiti, Ramai lelaki tidak mengambil berat berkaitan dengan zakar mereka. Hampir keseluruhan yang mempunyai masalah kelelakian tidak mengetahui apa yang berlaku kepada mereka. Tapi yang nyatanya apa yang berlaku tidak mengira umur atau bangsa. Ia lebih kepada gaya hidup secara keseluruhan. 

 

Kes 1 : Ada sorang isteri yang menghubungi kami dan meminta pendapat perihal suaminya yang mengalami mati pucuk selama lebih 4 tahun. Mati pucuk ya, bukan lemah zakar saja. Dia kata suaminya seorang yang penyegan untuk mencari rawatan, memang ada beberapa kali cuba berubat dengan kaedah urut, tapi tiada perubahan. Dia kata suaminya nampak tidak berkeyakinan dan muram. Kami syorkan untuk mencuba ramuan Qure S- Sence dan ramuan Qure B-Gers. Kami galakkan dia sendiri yang mengurut zakar suaminya. Selepas seminggu kami dapat khabar, zakar suaminya telah menegang dengan baik, tetapi mereka membuat keputusan untuk teruskan urutan sehingga benar-benar yakin. Minggu ke 3, kami dimaklumkan bahawa mereka sudah mula menikmati hubungan badan seperti dulu-dulu.

Kes 2 : Ada seorang budak muda yang tersangat sugul sebab dia kata zakarnya tak dapat menegang dengan baik. Kadang tegang, kadang tidak. Dia mengaku dia kuat onani. Kami syorkan dia guna ramuan Qure S-Sence dan lakukan sendiri urutan. Tak sampai pun seminggu dia maklumkan semula zakarnya dah mula tegang seperti dulu, malahan saiz pun semakin bertambah. Dia kemudiannya beli sebotol lagi untuk terus tambah saiz. Okay, ramuan Qure S-Sence bukan sahaja untuk merawat lemah zakar, tapi juga boleh diguna untuk tambah saiz.

Kes 3 : Kes seorang yang berumur yang mempunyai masalah saraf dan mengaku dia mati pucuk. Qure S-Sence lah yang kami syorkan. Oleh kerana dia ada masalah saraf, agak lama juga dia nak nampak kesan. Akhirnya selepas hari kesepuluh menggunakan Qure S-Sence, barulah zakar dia dapat menegang semula. Mudah-mudahan masalah sarafnya dapat di atasi dengan baik.

Kami yakin, jika ada lelaki yang mengalami masalah seperti ini, ianya bukanlah perkara mustahil untuk dipulihkan. Jalan tetap ada untuk yang mencari rawatan. Mesti berusaha sebelum mendapat kejayaan.

 

ANDA JANGAN PUTUS ASA.HUBUNGI KAMI HARI INI, AGAR KAMI DAPAT BANTU ANDA DENGAN SEGERA!

SMS ATAU WHATSAPP SAYA

image6_1
Apa kes simpan yang macam ni... Nampak cantik menawan, tapi sentiasa menunduk malu.
image4_4
Cantik menawan tegak macam ni yang patut kita simpan untuk digunakan bila-bila masa je. Sentiasa siap sedia.

BAGAIMANA? NAK PILIH SITUASI YANG MANA?

image5_4
Kenapa pilih situasi bilik tidur sebegini. Takkan nak biar suasana yang suram sebegini berterusan. Kesian la sikit kat pasangan kita tu. Jangan dibiarkan, takut dia merana dan lari bawa diri nanti .
image8_3
Kita tengok gambar ni pun dah rasa semacam je kan. Romantik dan tergambar kepuasan di kedua-dua insan ini. Ini macam baru syok.

APA PENGGUNA KATA

Qure-S-Sence-Testi-1-450x711

QURE S-SENCE


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu
Qure-S-Sence-Testi-2-450x711

QURE S-SENCE


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu
Qure-S-Sence-Testi-4-450x711

QURE S-SENCE


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu
Qure-S-Sence+D-Lay-Testi-3-450x711

QURE S-SENCE + D-LAY


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu
Qure-B-Gers-Testi-3

QURE B-GERS


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu
Qure-B-Gers-Testi-4

QURE B-GERS


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu
Qure-B-Gers-Testi-5

QURE B-GERS


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu
Qure-B-Gers-Testi-6

QURE B-GERS


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu
Qure-D-Lay-Testi-1-450x711

QURE D-LAY


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu
Qure-D-Lay-Testi-2-450x711

QURE D-LAY


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu

 ANDA MAHUKAN SETIAP HARI  BAGAIKAN MALAM PERTAMA UNTUK PASANGAN ANDA?

penangan-ubat-mati-pucuk-qure-tangan-600x400

BERTINDAKLAH SEGERA UNTUK KENIKMATAN DAN KEBAHAGIAAN  BERSAMA PASANGAN ANDA.

ubat-mati-pucuk-qure-lelaki-pompuan-600x400

ATAU SMS/WHATSAPP "QURE" KE 0167350466

JANGAN CALL... TIADA PANGGILAN YANG DIANGKAT

ANDA ADA PERTANYAAN?

Anda boleh terus saja bertanya dengan saya dengan menghantar mesej sama ada melalui SMS atau Whatsapp ke nombor yang saya paparkan di sini 016-7350466.HARAP BERSABAR SEDIKIT JIKA SMS/WHATSAPP ANDA LAMBAT SEDIKIT  MENDAPAT BALASAN KERANA SAYA TERPAKSA MELAYAN BANYAK MESEJ YANG MASUK KE HP SAYA.

Tiada apa yang anda perlu malukan kerana ramai juga yang mempunya isu seperti anda. Bak kata pepatah, malu bertanya sesat jalan. Tapi dalam bab lemah tenaga batin, bukan saja sesat jalan, tapi terus tak jumpa jalan.

Hubungi saya bila-bila masa di waktu yang sesuai. Kalau boleh sebelah siang, supaya sebelah malam saya boleh berehat.

CARA BAYARAN

Masukkan pembayaran ke dalam akaun Maybank, Eddiarman bin Mohd Yunos, 504067289344 dan berikan nama, alamat penghantaran serta bukti pembayaran ke 016-7350466. Jualan secara online saja....

Jika tuan ada akaun di bank lain, tuan boleh transfer dari akaun tuan masuk terus ke akaun Maybank saya dengan menggunakan ATM atau Internet Banking dan gunakan kaedah Instant Transfer/IBFT.

JANGAN gunakan Interbank Giro/IBG kerana tidak realtime dan kemungkinan lambat masuk atau reversal boleh berlaku.

ATAU SMS/WHATSAPP "QURE" KE 016-7350466

JANGAN CALL... TIADA PANGGILAN YANG DIANGKAT

Copyright mati-pucuk.com 2019