Cover

ADA BUKTI NI!

5 TAHUN MATI, HIDUP SEMULA

Qure Testi A 450x711 Query 5 Tahun

* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu

MALAS URUT PUN TAMBAH SAIZ

Qure-Panjang-Testi

* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu

APA YANG DIKATAKAN LEMAH TENAGA BATIN?

Ramai yang menghubungi dan bertanyakan pelbagai isu yang berkaitan dengan lemah tenaga batin, mati pucuk, erectile disfunction dan sebagainya.Ia juga termasuk tentang kurang nafsu dan cepat pancut. Kami dapati hampir 80% mereka yang bertanya, tidak mengetahui perkara asas yang berkaitan dengan isu ini.

 Mati pucuk itu ialah terma biasa yang digunakan untuk keadaan di mana zakar lelaki tidak dapat mengeras seperti kebiasaan. Ia mungkin separuh keras, ada kala keras, ada kala tidak keras, dan ada kalanya memang tidak mempunyai upaya untuk mengeras. Dalam erti kata lain,mati pucuk boleh dikatakan sebagai  zakar hilang keupayaan untuk mengeras. Iaitu tidak boleh mengeras walaupun sedikit.Manakala, lemah zakar boleh dirujuk kepada keadaan di mana zakar tak cukup keras atau ada masa keras dan ada masa kurang keras.

Satu lagi ialah berkaitan dengan kurang nafsu dan kurangnya hormon berkaitan. Hormon ini sangat penting kerana ia berupaya untuk memastikan otak memberi arahan dengan sempurna agar darah dapat dipam ke zakar dengan cukup supaya ia boleh menegang dengan maksimum.

Ambil maklum bahawa keadaan ini tidak berlaku hanya pada lelaki yang sudah berumur. Kami mendapat banyak pertanyaan dari lelaki yang berumur lingkungan 20an dan belum berkahwin. Senang kata, masalah ini tidak mengira umur. Maka jangan berfikir "aku muda lagi". Ia tidak mengira peringkat umur.

MASALAH INI BOLEH BERLAKU TANPA MENGIRA UMUR!

BAGAIMANA? NAK PILIH SITUASI YANG MANA?

image5_4
Kenapa pilih situasi bilik tidur sebegini. Takkan nak biar suasana yang suram sebegini berterusan. Kesian la sikit kat pasangan kita tu. Jangan dibiarkan, takut dia merana dan lari bawa diri nanti .
image8_3
Kita tengok gambar ni pun dah rasa semacam je kan. Romantik dan tergambar kepuasan di kedua-dua insan ini. Ini macam baru syok.

APA PENGGUNA KATA

Qure-S-Sence-Testi-1-450x711

QURE S-SENCE

Qure-S-Sence-Testi-2-450x711

QURE S-SENCE


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu
Qure-S-Sence-Testi-4-450x711

QURE S-SENCE


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu
Qure-S-Sence+D-Lay-Testi-3-450x711

QURE S-SENCE + D-LAY


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu
Qure-B-Gers-Testi-3

QURE B-GERS


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu
Qure-B-Gers-Testi-4

QURE B-GERS


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu
Qure-B-Gers-Testi-5

QURE B-GERS


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu
Qure-B-Gers-Testi-6

QURE B-GERS


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu
Qure-D-Lay-Testi-1-450x711

QURE D-LAY


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu

* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu
Qure-D-Lay-Testi-2-450x711

QURE D-LAY


* Disclaimer
Result Varies Among Individual
Hasil Berbeza Antara Invdividu

 ANDA MAHUKAN SETIAP HARI  BAGAIKAN MALAM PERTAMA UNTUK PASANGAN ANDA?

penangan-ubat-mati-pucuk-qure-tangan-600x400

BERTINDAKLAH SEGERA UNTUK KENIKMATAN DAN KEBAHAGIAAN  BERSAMA PASANGAN ANDA.

ubat-mati-pucuk-qure-lelaki-pompuan-600x400

ATAU SMS/WHATSAPP "QURE" KE 0167350466

ANDA ADA PERTANYAAN?

Anda boleh terus saja bertanya dengan saya dengan menghantar mesej sama ada melalui SMS atau Whatsapp ke nombor yang saya paparkan di sini 016-7350466.HARAP BERSABAR SEDIKIT JIKA SMS/WHATSAPP ANDA LAMBAT SEDIKIT  MENDAPAT BALASAN KERANA SAYA TERPAKSA MELAYAN BANYAK MESEJ YANG MASUK KE HP SAYA.

Tiada apa yang anda perlu malukan kerana ramai juga yang mempunya isu seperti anda. Bak kata pepatah, malu bertanya sesat jalan. Tapi dalam bab lemah tenaga batin, bukan saja sesat jalan, tapi terus tak jumpa jalan.

Hubungi saya bila-bila masa di waktu yang sesuai. Kalau boleh sebelah siang, supaya sebelah malam saya boleh berehat.

CARA BAYARAN

Masukkan pembayaran ke dalam akaun Maybank, Eddiarman bin Mohd Yunos, 504067289344 dan berikan nama, alamat penghantaran serta bukti pembayaran ke 016-7350466. Jualan secara online saja....

Jika tuan ada akaun di bank lain, tuan boleh transfer dari akaun tuan masuk terus ke akaun Maybank saya dengan menggunakan ATM atau Internet Banking dan gunakan kaedah Instant Transfer/IBFT.

JANGAN gunakan Interbank Giro/IBG kerana tidak realtime dan kemungkinan lambat masuk atau reversal boleh berlaku.

ATAU SMS/WHATSAPP "QURE" KE 016-7350466

Copyright mati-pucuk.com 2019